Pomoc - FAQ

Rejestracja

Jest koniecznym warunkiem złożenia zamówienia w naszym systemie. Link wyświetlający formularz rejestracyjny znajduje się w prawym górnym rogu strony, nad paskiem nawigacyjnym.

Podczas wypełniania formularza proszeni są Państwo o podanie loginu, hasła, adresu e-mail oraz danych adresowych, łącznie z imieniem oraz nazwiskiem. Należy także zaakceptować regulamin naszego sklepu.

Jestem nowy na stronie, jak mogę złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy uprzednio dokonać rejestracji.

Zarejestrowałem się, co dalej?

Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć, aby konto zostało aktywowane. Po aktywacji możesz już się zalogować by korzystać ze swego konta, składać zamówienia, a także edytować i uaktualniać swoje dane.

Logowanie

Link logowania znajduje się w prawym górnym rogu strony, nad paskiem nawigacyjnym. Aby się zalogować kliknij w "Zaloguj" i podaj swój login oraz hasło, które zostały podane w formularzu rejestracyjnym.

Składanie zamówienia

Aby złożyć zamówienie należy wybrać interesujący nas produkt oraz określić nakład i opcje, które mają przynależeć do produktu. Następnie klikamy przycisk "Dodaj do koszyka" znajdujący się po lewej stronie.

W prawym górnym rogu strony znajduje się panel klienta, a w nim pozycja "Mój koszyk", gdzie można podejrzeć produkty dodane do koszyka, usunąć z koszyka wybrane produkty, a także kontynuować proces składania zamówienia.

Po przejściu do "Mój koszyk" kliknij przycisk "Kontynuacja", aby kontynuować dodawanie produktów do koszyka, bądź "Zamów", aby ostatecznie złożyć zamówienie.

Po kliknięciu "Zamów" na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość o szczegółach złożonego przez Ciebie zamówienia oraz zostaniesz przeniesiony do strony rozpoczynającej proces dokonywania płatności. Możesz zapłacić od razu, bądź w wybranym przez Ciebie momencie, wystarczy ponownie zalogować się na naszej stronie i przejść do "Moja karta" w panelu klienta.

Aby dokonać płatności należy kliknąć przycisk "Zapłać", dostępny osobno dla każdego złożonego wcześniej zamówienia. Zostaniesz wtedy przekierowany na stronę www.platnosci.pl, umożliwiającą wybór kanału płatności. Strona www.platnosci.pl wykorzystuje szyfrowany protokół https zapewniający bezpieczeństwo transakcji.

Wybierz kanał płatności, za pośrednictwem którego chcesz dokonać przelew, a następnie zaloguj się do wybranego systemu bankowego i postępuj zgodnie z zawartymi tam wskazówkami.

Co się dzieje po złożeniu zamówienia i uregulowaniu płatności?

W panelu "Moja karta" przy opłaconym zamówieniu pojawia się przycisk umożliwiający dodanie pliku z projektem (gdy istnieje taka konieczność) oraz przycisk "Kontynuuj", który należy kliknąć, by przesłać wybrany plik przez siebie plik.

Gdy otrzymamy potwierdzenie płatności niezwłocznie przygotowywujemy zamówiony produkt do wysyłki - patrz punkt "Terminy realizacji zamówień".

Terminy realizacji zamówień

Termin realizacji zamówień wynosi zwykle od 24 godzin do 7 dni, a w szczególnych przypadkach maksymalnie 14 dni roboczych i uzależniony jest od nakładu, a także rodzaju zamawianego produktu.

Po szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji poszczególnych produktów odsyłamy na naszą podstronę "Terminy".

Jak dodać plik z własnym projektem?

W panelu "Moja karta" przy opłaconym zamówieniu pojawia się przycisk umożliwiający dodanie pliku z projektem oraz przycisk "Kontynuuj", który należy kliknąć by przesłać wybrany plik.

© 2012 Drukarnia w Internecie. Wszelkie prawa zastrzeżone